reklama

Nikto ma neopľul pre šťastie

Mal som šťastie len tak bez príčiny.Ako je to možné? Splnil som všetky pohanské rituály? V duchu mi preletelo hlavou niekoľko z nich...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Na stolík k počítaču som si položil čerstvo uvarený čaj. Vonku sa rozsvietili pouličné lampy a televízia vyžarovala negatívne televízne noviny. Chytil som 2 ovládače a atmosféru v byte som zmenil cez On a Off tlačítka. Hlasovú kulisu nahradila hudobná.

Zasadol som k hrnčeku s myšlienkou, ktorá na mňa skočila asi z televízneho ovládača: Ako to, že sa mi nič zlé nestalo? Mal som šťastie len tak bez príčiny.

A ako je to možné? Splnil som všetky pohanské rituály? V duchu mi preletelo hlavou niekoľko z nich...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Žeby to bolo tým, že mi cestu neskrížila čierna mačka? Ako malý som tomu veril. Dokonca som i obchádzal poklopy, neviem prečo, asi som sa bál, že inak budem mať smolu.

Mal som pohodový deň. Nikto ma neopľul pre šťastie, nerozbil som zrkadlo a ani nemám v byte zavesený cesnak, ktorý vraj odháňa zlo a zlodejov.

Nie som veľmi poverčivý. Teda som si to myslel. Napríklad nikdy som sa nebál prejsť pod rebríkom alebo mi nevadilo pohrebné auto. Pozrel som si však diskusiu na nete a zistil som, že niektoré povery beriem ako samozrejmosť. Nevestu by som nechcel vidieť pred svadbou v šatách, zásadne nezabíjam pavúkov a klopkám preventívne na drevo, hlavu alebo zuby...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ako je to s Vami? Veríte poverám a nosíte celý rok v peňaženke šupiny, aby ste mali peniaze? Možno nejete korenené jedlá, aby ste si nevyvolali predčasný pôrod, ja neviem...Dajte mi vedieť v diskusií.

A rada na záver, aby ste mali šťastie:

Potrebujete starú topánku. Naplňte ju špendlíkmi, ihlami, klincami, pripínačkami, nožnicami a črepinami. Primiešajte ochranné bylinky rozmarín a bazalku. Topánku zaveste do kuchyne a povedzte zaklínadlo: „povery prinášajú smolu"J

Námet:

Diskusné fórum http://zpovednice.cz

Miroslav Bredschneider

Miroslav Bredschneider

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu