reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Bredschneider

Miroslav Bredschneider

Bloger 
  • Počet článkov:  126
  •  | 
  • Páči sa:  0x
reklama

zážitky z ciest

NEÓNKA (zážitok z privátu)

Miroslav Bredschneider

NEÓNKA (zážitok z privátu)

V kuchyni bola zdrojom žiarenia neónka. Vypálila sa palička biela dlhá…nuž, zostala tma.

  • 20. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Siréna ma vyhnala na Niagáry

Miroslav Bredschneider

Siréna ma vyhnala na Niagáry

Noc pred výletom som strávil v spoločnosti liekov na nočnom stolíku. Vyzeralo to tak, že Niagary na druhý deň neuvidím. Lenže vďaka šokujúcemu ránu som nočné plány zmenil a svoj dovolenkový deň som si vychutnal....

  • 27. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
nečakal som na pomoc od pána Boha

Miroslav Bredschneider

nečakal som na pomoc od pána Boha

Chlapec vo filme „Šťastie na dosah“ s Willom Smithom mi pripomenul moju osobnú skúsenosť. Príbeh o topiacom, ktorý si chcel vymodliť zázrak, mi pomohol naštartovať sa...

  • 8. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu